Vi bruger cookies til at personalisere indhold og annoncer, byde på sociale netværk funktioner og til analyse af trafik. Derudover giver vi partnere for sociale netværk, reklamer og analysepartnere information om hvordan du bruger vores hjemmeside. Hvis du ønsker at fortsætte med brug af vores hjemmeside, giver du samtykke til vores cookies.
Ordrestatus

Dækforsikring - Hvad gør man i tilfælde af skade?

Dækforsikring - Hvad gør man i tilfælde af skade?

For forsikrede dæk købt inden 18. januar 2018:

  1. Informere vores servicecenter om skaden på dit forsikrede dæk, umiddelbart efter den opstår på det gratis telefonnummer 004589884207.

  2. Forsikringsdækningen bliver straks undersøgt, og dit udskiftningsdæk bliver afsendt inden for en arbejdsdag.

  3. Udskiftningsdæk leveres til servicepartners adresse. Kontakt din servicepartner for at arrangere en dato for udskiftning af dæk.

  4. tilfælde af dækskader på grund af hærværk er en politianmeldelse påkrævet for at kunne gøre forsikringskrav gældende.

  5. Hvis du ønsker yderligere oplysninger eller har spørgsmål om din dækskade, kontakt venligst AIGs servicecenter på telefonnummer: 004589884207.

For forsikrede dæk købt efter 18. januar 2018:

  • Bestil dit udskiftningsdæk direkte på daek-outlet.dk, så du kan bruge din bil igen så hurtigt som muligt. Normalt vil dit udskiftningsdæk afsendes inden for en arbejdsdag.

  • Udskiftningsdæk leveres til servicepartners adresse. Kontakt din servicepartner for at arrangere en dato for udskiftning af dæk.

  • Informer os om skaden inden for 10 dage på vores online skadesplatform: Rapporter dækskade.

  • tilfælde af dækskader på grund af hærværk er en politianmeldelse påkrævet for at kunne gøre forsikringskrav gældende.

  • Hvis du ønsker yderligere oplysninger eller har spørgsmål om din dækskade, kontakt venligst i-surance servicecenteret på e-mail: delticom@i-surance.de (telefonnummer: +49 30 72 62 155 36).