Vi anvender cookies. Ved at bruge siden accepterer du denne anvendelse.
OK

Dækforsikring - Hvad gør man i tilfælde af skade?

Dækforsikring - Hvad gør man i tilfælde af skade?

For forsikrede dæk købt inden 18. januar 2018:

  1. Informere vores servicecenter om skaden på dit forsikrede dæk, umiddelbart efter den opstår på det gratis telefonnummer 004589884207.

  2. Forsikringsdækningen bliver straks undersøgt, og dit udskiftningsdæk bliver afsendt inden for en arbejdsdag.

  3. Udskiftningsdæk leveres til servicepartners adresse. Kontakt din servicepartner for at arrangere en dato for udskiftning af dæk.

  4. tilfælde af dækskader på grund af hærværk er en politianmeldelse påkrævet for at kunne gøre forsikringskrav gældende.

  5. Hvis du ønsker yderligere oplysninger eller har spørgsmål om din dækskade, kontakt venligst AIGs servicecenter på telefonnummer: 004589884207.

For forsikrede dæk købt efter 18. januar 2018:

Super let bestilling

Omkostningsfri levering*

30 Dages returneringspolitik
Betalingsmetode

AT | BE | CH | DE | DK | ES | FI | FR | IE | IT | NL | NO | PL | PT | RU | SE | UK | US

daek-outlet.dk Et tilbud fra Delticom AG
x